صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
مواردی که در چاپ کارت ویزیت دارای اهمیت است

مواردی که در چاپ کارت ویزیت دارای اهمیت است

مواردی که در چاپ کارت ویزیت دارای اهمیت است

اگر مالک یک کسب و فعالیت می‌باشید خواه یک کسب و فعالیت کوچک یک نفره یا این که یک کمپانی بزرگ ۱۰۰ نفره , نیاز به معرفی خویش به مشتریان نو می باشید . شما چطور خودتان را معرفی می کنید؟

روش های متفاوتی برای معرفی موجود است که به لحاظ اینجانب مهمترین آن کارت ویزیت ارزان می باشد . متاسفانه کارت ویزیت هایی که در کشور ایران پباده سازی می شود در بخش اعظمی از موردها دوچندان ضعیف و بدور از خلاقیت است و هیچگونه برخورد مثبتی نمی گیرند .

حیاتی این است که‌این کارت بایستی کاملاً خوانا , ماهر , و دیدنی باشد و به مشتریان و مخاطبان یاری دهد به خاطر بیاورند که شما که می‌باشید , شغل شما چه چیزی است و چطور و چه گونه با شما تماس داشته باشند .

چاپ دیجیتال کارت ویزیت

خلاقیت در پباده سازی کارت ویزیت قادر است شمارا از دیگر رقبا مختلفی نماید به این دلیل که مختص بودن کارت ویزیت شما در ذهن او می‌ماند و وی تصور بهتری از شما داراست .

درین مقاله نکاتی در امر کارت ویزیت به وسیله آکادمی خلاقیت مطرح می شود که می‌توانید با امداد آن ها کارت ویزیت خویش را از یک تکه برگه ورقه ها که تا هر که به منزل رسد آنرا در سطل زباله بیندازد , به یک سروان ارتباطی توانا تبدیل نمایید تا مشتریان را همچون سوزن به آهنربا , به کسب و فعالیت خویش جذب نمایید .

بعضا از کارهایی که کارت ویزیت شما انجام می دهد

اسم شما و کسب‌وکارتان را به نمایش می گذارد .

چشم‌اندازی از شیوه رابطه با شمارا نمایش میدهد .

سبک و شخصیت کاری شما‌را نمایش میدهد

کارت ویزیت می تواند فراوان دیدنی , غیرمعمول , تعجب آور , و یا این که بامزه باشد تا اسم تجاری شمارا مثل یک تبلیغات تلوزیونی , در ذهن مخاطب به یاد ماندنی کند .

کارت ویزیت می تواند دربین مردمان چرخش نماید و به دست هرکسی که می رسد , به عبارتی پیام‌ها را به ایشان هم منتقل نماید

برای اینکه یک کارت ویزیت سرشار از خلاقیت داشته باشیم بایستی به دو جنبه از آن بپردازیم .

۱ - محتوا : هر اطلاعاتی که روی کارت درج می شود

۲ - فرم : ساختار و سبک پباده سازی کارت

محتوا در کارت ویزیت خلاقانه

۷ نکته ای که می بایست در محتوای یک کارت ویزیت ارائه بشود

۱٫ لوگو و شعار

در صورتی لوگو داشته باشید حتما آن را در کارت قرار دهید زیرا داشتن لوگو شما‌را ماهر خیس نشان میدهد . کسی که که کارت ویزیت شما‌را در دستش می‌گیرد بایستی بتواند نام‌و‌نشان مارک شمارا شناسایی نماید و در آتی آنرا هرکجا ببیند , بتواند فورا تشخیص دهد .

اسم و تیتر شغلی

کارت ویزیتی که سوای اسم باشد نظیر شخصی است که شناسنامه ندارد و نام‌و‌نشان این شخص مشخص و معلوم نیست . شم نیکی به بشر دست نمی دهد و خیلی امیدوار نباشید که اشخاص به شما اعتماد نمایند .

فیض محور باشد!

احتمالا مهمترین مورد در معرفی کسب و کارتان در کارت ویزیت سود ای است که به استفاده کننده می دهید .

داده ها تماس و شبکه های عمومی

داده ها تماس غذا دارای اهمیت کارت ویزیت است . در شرایطی که که می‌خواهید افراد با شما تماس بگیرند , می بایست به آن‌ها بگویید چطور این عمل را انجام دهند .

کال تو اکشن داشته باشد

این‌که شماره فردی یا این که کاری خویش را بگذارید بستگی به خودتان داراست که مخاطب چطور بخواهد با شما رابطه برقرار نماید , ولی همت نمائید تا انجا که می توانید شماره فردی خویش را در چاپ کارت ویزیت درج نکنید! ( یک راه‌حل این است که آیدی تلگرام خویش را قرار دهید ) ولی شماره گوشی تلفن ترجیحا اثبات احساس بهتری در مخاطب ساخت می نماید

برای اثر گذاری و ماندگاری مارک خویش حتما می بایست کال تو اکشن ( CALL TO ACTION ) داشته باشید . بی آلایش بخوام بگم کال تو اکشن یعنی دعوت به یک مبادرت .


0 تومان

مهمترین چاپ روی شیشه

چاپ تابلو بوم نگارگری چه‌گونه است؟

چاپ لیبل رول

معرفی چاپ بک لایت

چاپ دیجیتال کتاب به چه صورت است؟

چاپ انواع استیکر

برای طراحی لایت باکس باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

آموزش نصب کاغذ دیواری

تفاوت چاپ دیجیتال و افست در چیست؟

انواع لایت باکس و اندازه های آن