2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
چاپ لیبل رول

چاپ لیبل رول

چاپ لیبل رول

مجموعه خانه طراحان سام برچسب با استعمال از دستگاه های مجهز و نیروهای کارآزموده و جمع آوری همه تجهیزات مایحتاج در یک محل ; جهت چاپ تا شش رنگ بر روی اشکال برچسب بصورت رول و شیت ( ورقی ) نیاز شمارا برای توصیه لیبل چاپی بی گرفتاری آماده مینماید . چاپخانه اطمینان برچسب با به کارگیری از دستگاه های توسعه یافته فلکسو شش رنگ و با امکاناتی از قبیل چاپ UV , بلک برند , UV موضعی , ساخت قالب های دارنده نیم تیغ وپرفراژ , دایکات و پوشال برداری به طور همزمان , طلا و جواهرات کوب و نقره کوب , لمینت ( سلفون ) وهمچنین اشکال سیلندرهای متنوع برای چاپ برچسب درسایزهای متفاوت آمادگی خودراجهت ارائه سرویس ها اعلام می دارد .

تنوع لیبل چاپی دربرگیرنده اشکال برگه گلاسه , ترمال ( حرارتی ) , صفحه متالایز و گونه های فیلم های پشت چسبدار نظیر : PP , PE , صدفی ( PVC ) , ترانسپارنت ( شیشه‌ای ) , اموال , متال و فیلم متالایز می باشد . فلکسوگرافی یک روش چاپی است که ازطریق یک لوح چاپ پررنگ ومنعطف ( کلیشه ) چاپ گرفته میشود . این کلیشه به سیلندر پرینتر فلکسوگرافی چسبانده می شود . روش فلکسو در واقع گونه مدرن چاپ لترپرس ( چاپ با به کارگیری از کلام و تصاویر پر رنگ فلزی ) هست . اما چاپ فلکسو تمامی کاره خیس از طریق لترپرس است به دلیل آن که با به کارگیری از آن می توان نسبتاً اشکال سطح های همچون پلاستیک ( نظیر متالایز ) , سلفون وکاغذ را چاپ کرد .

اشکال لیبل چاپی

این روش بطور وسیعی جهت چاپ سطح های به عمل رفته در بسته بندی مواد غذایی ( مثل لیبل مصرف شده در شیشه ترشیجات , مرباجات , آبغوره و سرکه , گلاب , عسل , مواد لبنی همچون ماست و دوغ و . . . ) بسته بندی لیبل های آرایشی بهداشتی ( دربرگیرنده گونه های اکسیدان ها , شوینده ها , تمیز کننده ها و . . . ) بسته بندی لیبلهای دارویی ( مطلوب برای شرکتهای ایجاد دارو جهت نصب لیبل روی شیشه های دارو ) وهمچنین صنعت های نفت و گاز و پتروشیمی , صنعت های برق و الکترونیک , صنعت های نساجی و بافندگی , صنعت های فلزی و پلاستیکی , و لیبل اسباب یدکی خودروبه فعالیت می‌رود . همینطور از آن می توان برای چاپ تراز وسیعی با هم رنگ یکنواخت و یک دست ( لیبل تنپلات یا این که تمپلات ) استفاده نمود . روش فلکسو از روشی های چاپی است که همواره توسعه و ترقی فراوان سریعی را بر خویش چشم اند . ولی نباید تصور کرد که‌این روش صرفا برای چاپ محصولاتی یگانه کاربرد داراست .

در واقع قابلیت و امکان این روش برای چاپ اشکال متمایز از سطح ها چاپی منجر شده تا گستره وسیعی از محصول ها با این روش قابل چاپ باشند . بسته بندی مواد غذایی همان طور که اشاره شد یک کدام از مهم ترین میادین کاربرد این روش چاپی است . شایان ذکراست که کلیشه پررنگ و منعطفی که درچاپ فلکسو از آن به کار گیری میشود نواحی چهره‌ای در آن فراتر از نواحی غیر چاپی است .

گذری بر چاپ فلکسی

فلکسوگرافی روش چاپی بدون واسطه است بدین معنا که به هنگام چاپ , کلیشه ی ( ازجنس لاستیکی و مواد فتوپلیمر ) آغشته به مرکب در تماس بی واسطه با مرحله چاپ شونده می شود و تصویر را بر روی آن منتقل می نماید . درین درحال حاضر نوردی موسوم به نورد «آنیلوکسی» مرکب را از منشا مرکب به کلیشه می‌رساند و کلیشه آن را بر تراز چاپ شونده انتقال میدهد . بر روی نورد آنیلوکسی حفره هایی وجود دارا‌هستند که مقادیر مشخصی از مرکب را با خویش بر روی کلیشه حمل کرده و منتقل می نمایند . درین دربین اصطلاح آنیلوکس نامی بود که تا نسبتاً ۶۰ سال پیش روش فلکسوگرافی به آن موسوم بود .

اصطلاح آنیلوکس در حقیقت اشاره به مرکبی داشت که تا قبل از این با مواد آنیلی تشکیل‌شده و در‌این روش به عمل گرفته می‌شد .


0 تومان

مهمترین چاپ روی شیشه

چاپ تابلو بوم نگارگری چه‌گونه است؟

مواردی که در چاپ کارت ویزیت دارای اهمیت است

معرفی چاپ بک لایت

چاپ دیجیتال کتاب به چه صورت است؟

چاپ انواع استیکر

برای طراحی لایت باکس باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

آموزش نصب کاغذ دیواری

تفاوت چاپ دیجیتال و افست در چیست؟

انواع لایت باکس و اندازه های آن