فروشگاهی بی نظیر برای چاپ
هنگام گزینش رنگ کارت ویزیت , شما می بایست معانی روانشناختی رنگ در کسب و فعالیت و بازار متبوع خویش را فهم نمائید .
رنگ های گوناگون دارنده معانی متعدد می باشند . گذشته از تعیین رنگ کارت ویزیت , ابتدا بازار انگیزه خویش را به صحت شناسایی نمایید و آنگاه رنگ هایی را که شایسته ترین حالت برای کسب و فعالیت شمارا داراهستند , گزینش فرمایید .
مطمئنا شما بایستی شخصیت خویش را در حیث بگیرید و آن را در گزینش رنگ های خویش منعکس فرمایید , ولی شاید این فعالیت را وقتی انجام می دهید که علامت و اسم تجاری کسب و کارتان را تعیین میکنید .
رنگ مد نظر خویش را سوای بررسی معانی آن در پباده سازی استعمال نکنید . این رنگ ممکن است همرنگ خوب و لبریز مفهوم باشد اما برای کسب و عمل شما مطلوب نباشد .
به یاد داشته باشید کارت ویزیت نماینده کمپانی شما است که جزء نامونشان مارک شمارا تولید میکند .
با تماشا مثال کارت ویزیت های چاپ شده در گروه چاپ آقا و با ملازمت گروه پباده سازی و مشورت آن میتوانید به آسانی یک کارت ویزیت ماهر را از آن خویش نمایید .
کارت ویزیت سپید , استاندارد , ایمن و محافظه کارانه است . رنگ سپید برای تمام کسب و امور و بیشتر بازار انگیزه مطلوب میباشد . سپید نمایانگر خلوص و شروعی نو است .
عمده کسب و امور تحت عنوان رنگ اساس , از سپید برای پباده سازی به کار گیری می نمایند , براین اساس در صورتی شما میخواهید دربین رقبا و دیگر کسب و امور مختلفی چشم گردید , رنگ سپید شایسته ترین گزینش نیست , مگر اینکه یک لوگو و رنگ قابل قبولی داشته باشید که شمارا از سایر رقبا متفاوتی و پر رنگ نشان دهد .
یک کارت سپید یک بوم خالی است , براین اساس شما میتوانید به به عبارتی میزان که میخواهید , ایده پرداز باشید .
درحالتی که که از رنگ های دیگر در پباده سازی کارت خویش به کارگیری نمایید از رسمیت و جدیت کارت ویزیت سپید شما کاسته می شود .
کارت ویزیت سیاه توانمند و دور از شوخی است . از یک سو دقیق و از طرف دیگر رعب آور است . مخلوط رنگ طلایی و نقره ای به کارت ویزیت مشکی میتواند کارت شمارا در ذهن مخاطب دوچندان تاثیرگذار و چشمگیر جلوه دهد . رنگ سیاه هم رنگ مالامال راز و رمز است .
کارت ویزیت آبیرنگ یک پیام صادقانه و قابل اعتماد منتقل می نماید . آبی رنگ احساس ادب را نشان میدهد و متانت جسمی و خیالی را رواج میدهد . آبیرنگ یک گزینش عالی برای مشاور ماهر , روانشناسی , حسابدار یا این که مشاور مالی است . آبی رنگ تیره , ماهر خیس , بدون شوخی خیس , دارای اعتبار و محافظه کارانه است .
چنانچه قصد دارید که کمپانی شما تحت عنوان یک کسب و عمل دارای اعتبار و قابل اعتماد در ذهن مخاطبین نقش ببندد خوب تر است از آبیرنگ تیره به کارگیری نمایید .
کارت ویزیت قرمزرنگ , کسب و فعالیت شمارا کار گرا و پرشور نشان میدهد . قرمزرنگ , اعتنا و همینطور حواس فیزیکی را تحریک می نماید . براین اساس این رنگ برای کسب و فعالیت مواد غذایی مضاعف مطلوب است چون سبب ارتقاء اشتها می شود .
کارت ویزیت سبز , تعادل , امنیت , گنج و رویش را نشان میدهد . سبز با فضای سبز , تن درستی و شفا و محیط همراه با احساس دلسوزی و رویش همراه است . این رنگ اکثر اوقات به وسیله اشخاص ثروتمند جامعه گزینش میگردد و پیامی از حرفهای گری و ایجاد گنج را منتقل می کنند .
سبز , تعادل عاطفی و هماهنگی را سفارش میکند و
تعیین نیکی برای مددکاران اجتماعی و مشاوران خیریه است
منابع مرتبط: انواع چاپ کارت ویزیت های خاص
همه چیز در رابطه با کارت ویزیت