2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
انواع کارت ویزیت در دنیای تبلیغات

انواع کارت ویزیت در دنیای تبلیغات

روانشناسی رنگ در پباده سازی کارت ویزیت

هنگام گزینش رنگ کارت ویزیت , شما می بایست معانی روانشناختی رنگ در کسب و فعالیت و بازار متبوع خویش را فهم نمائید .

رنگ های گوناگون دارنده معانی متعدد می باشند . گذشته از تعیین رنگ کارت ویزیت , ابتدا بازار انگیزه خویش را به صحت شناسایی نمایید و آنگاه رنگ هایی را که شایسته ترین حالت برای کسب و فعالیت شمارا دارا‌هستند , گزینش فرمایید .

مطمئنا شما بایستی شخصیت خویش را در حیث بگیرید و آن را در گزینش رنگ های خویش منعکس فرمایید , ولی شاید این فعالیت را وقتی انجام می دهید که علامت و اسم تجاری کسب و کارتان را تعیین میکنید .

پباده سازی و چاپ کارت ویزیت

رنگ مد نظر خویش را سوای بررسی معانی آن در پباده سازی استعمال نکنید . این رنگ ممکن است همرنگ خوب و لبریز مفهوم باشد اما برای کسب و عمل شما مطلوب نباشد .

به یاد داشته باشید کارت ویزیت نماینده کمپانی شما است که جزء نام‌و‌نشان مارک شمارا تولید میکند .

با تماشا مثال کارت ویزیت های چاپ شده در گروه چاپ آقا و با ملازمت گروه پباده سازی و مشورت آن میتوانید به آسانی یک کارت ویزیت ماهر را از آن خویش نمایید .

کارت ویزیت سپید

کارت ویزیت سپید , استاندارد , ایمن و محافظه کارانه است . رنگ سپید برای تمام کسب و امور و بیشتر بازار انگیزه مطلوب میباشد . سپید نمایانگر خلوص و شروعی نو است .

عمده کسب و امور تحت عنوان رنگ اساس , از سپید برای پباده سازی به کار گیری می نمایند , براین اساس در صورتی شما می‌خواهید دربین رقبا و دیگر کسب و امور مختلفی چشم گردید , رنگ سپید شایسته ترین گزینش نیست , مگر اینکه یک لوگو و رنگ قابل قبولی داشته باشید که شما‌را از سایر رقبا متفاوتی و پر رنگ نشان دهد .

یک کارت سپید یک بوم خالی است , براین اساس شما میتوانید به به عبارتی میزان که می‌خواهید , ایده پرداز باشید .

در‌حالتی که که از رنگ های دیگر در پباده سازی کارت خویش به کارگیری نمایید از رسمیت و جدیت کارت ویزیت سپید شما کاسته می شود .

کارت ویزیت سیاه

کارت ویزیت سیاه توانمند و دور از شوخی است . از یک سو دقیق و از طرف دیگر رعب آور است . مخلوط رنگ طلایی و نقره ای به کارت ویزیت مشکی می‌تواند کارت شما‌را در ذهن مخاطب دوچندان تاثیرگذار و چشمگیر جلوه دهد . رنگ سیاه هم رنگ مالامال راز و رمز است .

کارت ویزیت آبی‌رنگ

کارت ویزیت آبی‌رنگ یک پیام صادقانه و قابل اعتماد منتقل می نماید . آبی رنگ احساس ادب را نشان میدهد و متانت جسمی و خیالی را رواج میدهد . آبی‌رنگ یک گزینش عالی برای مشاور ماهر , روانشناسی , حسابدار یا این که مشاور مالی است . آبی رنگ تیره , ماهر خیس , بدون شوخی خیس , دارای اعتبار و محافظه کارانه است .

چنانچه قصد دارید که کمپانی شما تحت عنوان یک کسب و عمل دارای اعتبار و قابل اعتماد در ذهن مخاطبین نقش ببندد خوب تر است از آبی‌رنگ تیره به کارگیری نمایید .

کارت ویزیت قرمز‌رنگ

کارت ویزیت قرمز‌رنگ , کسب و فعالیت شمارا کار گرا و پرشور نشان می‌دهد . قرمز‌رنگ , اعتنا و همینطور حواس فیزیکی را تحریک می نماید . براین اساس این رنگ برای کسب و فعالیت مواد غذایی مضاعف مطلوب است چون سبب ارتقاء اشتها می شود .

کارت ویزیت سبز

کارت ویزیت سبز , تعادل , امنیت , گنج و رویش را نشان می‌دهد . سبز با فضای سبز , تن درستی و شفا و محیط همراه با احساس دلسوزی و رویش همراه است . این رنگ اکثر اوقات به وسیله اشخاص ثروتمند جامعه گزینش میگردد و پیامی از حرفه‌ای گری و ایجاد گنج را منتقل می کنند .

سبز , تعادل عاطفی و هماهنگی را سفارش میکند و تعیین نیکی برای مددکاران اجتماعی و مشاوران خیریه است


منابع مرتبط: انواع چاپ کارت ویزیت های خاص

همه چیز در رابطه با کارت ویزیت


0 تومان

مهمترین چاپ روی شیشه

چاپ تابلو بوم نگارگری چه‌گونه است؟

چاپ لیبل رول

مواردی که در چاپ کارت ویزیت دارای اهمیت است

معرفی چاپ بک لایت

چاپ دیجیتال کتاب به چه صورت است؟

چاپ انواع استیکر

برای طراحی لایت باکس باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

آموزش نصب کاغذ دیواری

تفاوت چاپ دیجیتال و افست در چیست؟