2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مهمترین چاپ روی شیشه

مهمترین چاپ روی شیشه

امروزه کسب و کارها برای دستیابی به اهداف برندینگ و بازاریابی خود نیاز مبرم به ساختار یکسان هویت سازمانی و دکوراسیون داخلی برند خود دارند . انواع شیشه و پلکسی ، کاربرد گسترده ای در دکوراسیون داخلی و خارجی دارند. چاپ شیشه امروزه در صنعت دکوراسیون و تبلیغات نمایشگاهی یکی از پرکاربردترین و محبوبترین متریال ها است و از همین رو چاپ روی شیشه هم بخش مهمی از صنعت چاپ ، بخصوص در چاپ دیجیتال است.
در مجموعه طراحان سام با بهره گیری از بروزترین دستگاه چاپ روی شیشه شما می توانید چاپ عکس روی شیشه را با انواع متریال از طریق سفارش چاپ بر روی انواع شیشه را در اسرع وقت با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.
لازم به ذکر می باشد یکی از روشهای چاپ شیشه مراجعه به سایت و سفارش چاپ شیشه می باشد و همچنین مشتریان گرامی میتوانند بصورت حضوری چاپ شیشه سکوریت را سفارش دهند.

نکات چاپ شیشه

چاپ شیشه در این مجموعه بصورت دیجیتال، مستقیم بر روی سطح شیشه انجام می شود و به شما امکان می دهد که بدون محدودیت در طرح ، تعداد رنگ و یا ابعاد از آن برای تزینات داخلی از قبیل: انواع پارتیشن چاپی، انواع دربهای شیشه ای ، درب های کشویی، تلسکوپی، درب های ورودی یک یا چند لت ، انواع تابلوهای نفیس انواع آب نماها، برای ویترین و یا داخل آکواریوم ها، داخل استخرها و غیره استفاده نمایید. چاپ شیشه با سیستم یو وی جت انجام شده و پس از چاپ هیچگونه حلالی ندارد و در محیط های نمناک و یا مرطوب قابل استفاده می باشد.

شیشه یک ماده غیر جاذب می باشد که در کمتر حالتی مواد دیگری را بر روی خود جذب می نماید. از مهمترین امکانات در صنعت شیشه چاپ روی شیشه بود که توسط دستگاههایی که اشعه یو وی متصاعد می کنند انجام می شود. بدین صورت که امواج فرابنفش را از روی رنگ جوهر دلخواه عبور می دهند که در این حالت جوهر بر روی شیشه منتقل و ثابت می ماند. این روش امکان انجام طرح برای روی شیشه را فراهم می سازد.

انتخاب و اجرای انواع طرح برای چاپ روی شیشه بر اساس سلیقه افراد می تواند انجام شود. و با پاشش جوهر به طور مستقیم بر روی شیشه می توان طرح را پیاده نمود. از خاصیت هایی که چاب روی شیشه دارد این است که جوهر بلافاصله خشک می شود تا از حرکت و ریزش آن جلوگیری شود تا طرح برای چاپ روی شیشه به بهترین کیفیت انجام شود.

کاربرد چاپ شیشه :

از انواع کاربردهای چاپ شیشه می توان موارد زیر را نام برد:

سقف های شیشه ای، درب اتوماتیک ،پنجره های ساختمان، حفاظ و نرده شیشه ای، شیشه بالکن ،دیوارپوش های شیشه ای، پارتیشن بندی و دیوایدر شیشه ای، ویترین و پیشخوان فروشگاهی، کابین آسانسور، کابین دور دوشی، شیشه دکوراتیو، تابلوی شیشه ای، میز شیشه ای،بین کابینتی، پنل رادیاتور شیشه ای و نمای شیشه ای در ساختمان، از جمله موارد کاربرد شیشه های چاپ شده می باشند.

- انواع فضاهای تجاری تفریحی و ورزشی (اماکنی مثل آکواریوم ، استخر، آب نما و...)

- انواع شیشه های به کار رفته در بناها و ساختمان ها

- تابلو های لوگو و تابلوهای نفیس

- ویترینهای فروشگاهی و نمایشگاهی

- درب های شیشه ای طرح دار

- انواع پارتیشن های شیشه ای

- چاپ روی کابین آسانسور

- چاپ روی شیشه میرال

- دیوارهای شیشه ای

- تابلو های شیشه ای

- چاپ شیشه سکوریت

- چاپ در تندیس ها

- شیشه کف و سقف

- چاپ انواع عکس

- شیشه حمام


قیمت چاپ بر روی شیشه

قیمت چاپ روی شیشه به عوامل متعددی از جمله :

ابعاد شیشه و اینکه شکلی منظم و یا غیر منظم داشته یا نداشته باشد، ونیز رنگ مورد استفاده در چاپ روی شیشه ،همچنین محلی که شیشه در آنجا بکار گرفته می شود بستگی دارد. همچنین ایجاد طرحهای سندبلاست و استفاده از یراق آلات مرغوب باعث افزایش قیمت چاپ بر روی شیشه می گردد.

انواع چاپ را نیز می توان بر روی شیشه سکوریت نیز انجام داد که استفاده از شیشه سکوریت نیز به نوبه خود بر روی قیمت چاپ بر روی شیشه سکوریت تاثیر گذار می باشد. دلیل این تاثیر و تفاوت قیمت ها نیز به خاطر این می باشد که قیمت شیشه سکوریت بر اساس متراژ آن متغیر می باشد.

مزایای چاپ بر روی شیشه

هزینه پایین و ماندگاری بسیار بالای چاپ شیشه از علل محبوبیت این نوع چاپ شده است. امکان تهیه تابلو در ابعاد مختلف و چاپ متناسب با آن را نیز می توان از ویژگی های منحصر به فرد بک لایت نام برد.

- ارزان بودن

- امکان تهیه تابلو در ابعاد مختلف

- مقاومت بالا بخصوص در برابر رطوبت

- ایجاد جلب توجه خاص در مخاطبان

- حمل آسان

- نصب آسان

- هزینه پایین نگهداری


https://611bb82a2a44a.site123.me/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%A7/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87
https://www.youtube.com/channel/UCQa-C-MAqCD77W7pAeMbOEw/

0 تومان

چاپ تابلو بوم نگارگری چه‌گونه است؟

چاپ لیبل رول

مواردی که در چاپ کارت ویزیت دارای اهمیت است

معرفی چاپ بک لایت

چاپ دیجیتال کتاب به چه صورت است؟

چاپ انواع استیکر

برای طراحی لایت باکس باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

آموزش نصب کاغذ دیواری

تفاوت چاپ دیجیتال و افست در چیست؟

انواع لایت باکس و اندازه های آن